Forum Forum przeniesione na www.rnavspotters.pl/forum Strona Główna Forum przeniesione na www.rnavspotters.pl/forum
Forum RNAV polish spotters
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Samoloty na wysokościach przelotowych- lipiec 2006
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum przeniesione na www.rnavspotters.pl/forum Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie 12:34, 16 Lip 2006    Temat postu:

Tom634, ta piąta smuga to z generatora APU.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tom634




Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPTO, UT727, UN133

PostWysłany: Nie 13:55, 16 Lip 2006    Temat postu:

Witam,
Kolejna seria, tym razem tym ptakom zrobiłem 142 zdjęcia, z których wybrałem te:
Na początek te z UN133, wszystkie na północ:
Według mnie jakiś Ryan: (13:21)

Drugiego nie wrzucam, bo za słaba jakość.

Z UT727, wszystkie na zachód:
Co do tego zdjęcia, to jeżeli się uda znaleźć linie i rega, to pójdę z nią na a.net:
Lufthansa (?) B747: (13:23)

Chyba też Lufthansa, B737: (13:23) (jeden za drugim)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie 14:16, 16 Lip 2006    Temat postu:

Kilka maszyn z UL 980:

13:24 Tu 154 W (lata prawie regularnie o tej godzinie w niedziele)
13:26 BA A320 LHR-KBP
13:27 Emirates Laughing A330 DXB-LHR
13:31 Air India B747 BOM-LHR

Ciekawe czy Emiraty powróciły już na UL 980 na dłużej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie 14:37, 16 Lip 2006    Temat postu:

tom634 napisał:
Witam,

Lufthansa (?) B747: (13:23)

Chyba też Lufthansa, B737: (13:23) (jeden za drugim)


1. B747-400 Lufthansa

2. A319 Lufthansa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grim Jester




Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skądinąd Ostrowiec Świętokrzyski

PostWysłany: Nie 14:46, 16 Lip 2006    Temat postu:

barfi napisał:
Tom634, ta piąta smuga to z generatora APU.


Ten temat już kiedyś był poruszany, nie pamiętam tylko, czy na tym forum. APU w locie nie pracuje. Jest to urządzenie służące do zasilania w energię elektryczną samolotu stojącego na ziemi. Co do zasady APU pracuje tylko wtedy gdy wyłączone są silniki - gdy one pracują generator jest zbędny i tylko bezużytecznie zużywałby cenne paliwo a linie lotnicze tego nie lubią. Jeżeli kogoś to nie przekonuje - z netu mozna ściągnąć instrukcje obsługi samolotów - polecam zwłaszcza manual B747-400. Efekt piątej smugi nie jest także jak ktoś kiedyś pisał skutkiem wycieków z pokładowej łazienki (nie pamiętam, czy to ktoś z tego grona, ale herezja to była skrajna). Jest to efekt turbulencji za kadłubem samolotu - w odpowiednich warunkach pojawia się smuga kondensacyjna - zazwyczaj na wysokości końcówki kadłuba a jeszcze częściej schodzi z zakończenia statecznika pionowego. Ten ostatni efekt jest świetnie widoczny w B747 gdy złapie się go w zenicie, A340 też lubi taką smużkę ciągnąć, ale zazwyczaj jest delikatniejsza. W maszynach bez wingletów często pojawia się na końcówkach skrzydeł. W skrajnych wypadkach smuga potrafi schodzić z całej górnej powierchni skrzydeł - rzadko się to spotyka ale zdarza się. Krótko mówiąc - do powstania smugi kondensacyjnej nie potrzeba gorących gazów wylotowych. Ostro manewrujący szybowiec też potrafi pochwalić się smugami na końcówkach skrzydeł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:28, 16 Lip 2006    Temat postu:

No to mnie Ernest uprzedził. Ale przynajmniej nie muszę już za nim powtarzać, że uruchomienie APU w locie musiało by być dziełem przypadku. Że zaś jego włącznik znajduje się wysoko nad głowami pilotów, raczej trudno o "niezamierzone oparcie łokcia". Wink W razie bardzo poważnej awarii (wtedy mamy już emergency) uruchamia się dodatkowe zasilanie, lecz nie jest nim APU (także silnik odrzutowy) a turbinka RAT. Nie znaczy to oczywiście, że włączenie APU w locie nie jest możliwe, bo jest, tylko nie jest praktykowane i dlatego na 99.9% nie odpowiada za piątą (lub trzecią) smugę.
Pozwolę tylko sobie coś jeszcze dodać. Chodzi mi o kolejny przykład ubóstwa leksykalnego języka polskiego (nie autora słów, lecz języka stricte).
Grim Jester napisał:
do powstania smugi kondensacyjnej nie potrzeba gorących gazów wylotowych
No właśnie, pojęcie smugi kondensacyjnej jest w języku polskim zbyt wieloznaczne. Anglicy (i tym samym miłośnicy lotnictwa na świecie) stosują dwa pojęcia, czyli "chemitrails" i "contrails" (skróty od chemical oraz condensation). Pierwsze mają związek z substancjami chemicznymi (m.in. paliwem) zużywanymi w locie, drugie zaś powstają bez żadnego ich udziału, tylko na podstawie wystąpienia warunków zaistnienia widocznej kondensacji pary wodnej, a więc jej zamiany w cząstki wody, a precyzyjniej lodu. Takie mogą powstawać (jak pisał Ernest) praktycznie na dowolnych powierzchniach powodujących zaburzenia przepływu strug powietrza.

P.S. Dwa uzupełnienia do wykładu Ernesta (nie używam pojęcia "poprawki" bo profesjonalistów nie zwykłem poprawiać):
a) wingletki tez potrafią pociągnąć ładne smugi
[link widoczny dla zalogowanych]
b) Zrzut wody (i innych, bardziej "zapachowych", substancji) podczas lotu jest możliwy. Kiedyś nawet zrzucano "cięższy kaliber", ale po tym jak narobił szkód, praktyk zakazano... Wink . Niemniej istnieją specjalne wyloty umożliwiające zrzut cieczy (nie mówię o zrzutowych końcówkach zbiorników paliwa).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:33, 16 Lip 2006    Temat postu:

tom634 napisał:
Według mnie jakiś Ryan: (13:21)
A według mnie Braathens. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rasog




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Nie 15:37, 16 Lip 2006    Temat postu:

FL350 napisał:
tom634 napisał:
Według mnie jakiś Ryan: (13:21)
A według mnie Braathens. Wink

FL350 to też mi na Brathensa wygląda


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rasog dnia Pon 10:35, 17 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Henry




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębno

PostWysłany: Nie 15:57, 16 Lip 2006    Temat postu:

Witam

Obserwuję ,że na UL619 przeniosło się dużo czterobiegowych Very Happy .Jeden z nich

14.50-->W UL619 BA 747

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grim Jester




Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skądinąd Ostrowiec Świętokrzyski

PostWysłany: Nie 15:59, 16 Lip 2006    Temat postu:

FL 350 - fotka którą wrzuciłeś jest wyjątkiem a nie regułą - winglet osiąga optymalne parametry działania przy prędkości przelotowej - wtedy smugi kondensacyjnej nie zobaczysz, chyba, że powietrze będzie wyjątkowo wilgotne. Zresztą na tym zdjęciu widać, że jest mgliście a całe powierzchnie skrzydeł i wloty powietrza mocno kondensują parę wodną.

Co do tego zrzutu wody z samolotów - zdajesz sobie sprawę z reakcji społeczeństw państw zachodniej Europy gdyby coś takiego miało miejsce? Poza tym na wysokości przelotowej panują temperatury rzędu -40 do -60 stopni Celsjusza no i jeszcze kwestia odpowiedniej (a więc ważącej parę kilogramów) instalacji zapobiegającej dekompresji. Byłoby to niepotrzebnie skomplikowane i powodowałoby poważne konflikty społeczne. Nikt nie chciałby, żeby mu na głowę coś takiego mogło spaść - nie pomogłyby żadne argumenty, że to tylko woda. Przeciętny człowiek nie ma pojęcia o lotnictwie i nie interesowałoby go nic poza tym, że ktoś opróżnia samolotową toaletę w powietrzu. Sam grom dźwiękowy wystarczył, by Concorde'y musiały utrzymywać prękość poddźwiękową na lądzie. No i jeszcze jedna rzecz w tym temacie - nie spotkałem się z żadnym otworem w dolnej częsci samolotu przez który można by takiego zrzutu dokonać. Za to wśród lotniskowych pojazdów obsługujących samoloty na płycie są wozy asenizacyjne, które poprzez zawór opróżniają instalację sanitarną z nieczystości.
Zrzut paliwa to całkiem inna bajka - fakt, powoduje piękną smugę, ale takiego zjawiska raczej często się nie widuje Wink

Tom 634 - parę postów wzwyż zamieściłeś fotkę MD81 - to Nordic Leisure, bardzo popularny na UN133.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie 16:20, 16 Lip 2006    Temat postu:

Dzięki chłopaki za sporostowanie odnośnie tego APU Wink .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:45, 16 Lip 2006    Temat postu:

Grim Jester:
Oj, widzę że Ernest dziś nie w humorze...
Grim Jester napisał:
FL 350 - fotka którą w Wink rzuciłeś jest wyjątkiem a nie regułą
Oczywiście, że tak. Takich fotek w sieci jest więcej, a zresztą sam niejednokrotnie obserwowałem smugę za wingletą podczas swoich podróży lotniczych.
Grim Jester napisał:
Co do tego zrzutu wody z samolotów - zdajesz sobie sprawę z reakcji społeczeństw państw zachodniej Europy gdyby coś takiego miało miejsce?

1. Airplane loads off on angler (around July 1998)
MUNICH, Sun. - German police opened an investigation yesterday after an angler complained he was doused with feces, apparently dropped from a low flying Airbus 320. The man was fishing near Straubing-Wallmuehle airport, northeast of Munich, when he was hit by "some very smelly stuff", police said. He complained of a burning itch and said he had vomited. - AFP (http://afp.com)
2.Excrement from aircraft hits car (January 13, 2000)
MADRID, Thurs. - A Spanish man narrowly escaped injury when a four-kg ball of ice thought to be frozen human excrement ejected from a passing aircraft fell on his car near the southern city of Seville, authorities said.
The man was about to enter the vehicle when a friend stopped him for a chat. The ball of ice, measuring 20 centimetres then plummeted out of a cloudless sky and crushed the car's bonnet. - Reuters (http://reuters.com)
Między innymi dlatego (plus normy ochrony środowiska) ich zakazano.
Grim Jester napisał:
Tom 634 - parę postów wzwyż zamieściłeś fotkę MD81 - to Nordic Leisure, bardzo popularny na UN133.
Chylę czoła z podziwu i po tym poznaję profesjonalistów. Ja w życiu bym się nie zorientował, że to właśnie ten samolot a nie inny.
Henry:
Piękna fotka! Jak szkoda, że tego Brytyjczyka nie widziałem... Sad
Łukasz:
Dobry spotter = dobry detektyw. Ale juz przestań i skup się na samolotach! Wink
Barfi:
Nie ma sprawy, od tego są koledzy.
Lotar:
To zdjęcie poniżej mojego postu (z Księżycem) jest wyśmienite! Czy masz może tą fotę w wiekszej rozdzielczości?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FL350 dnia Nie 17:42, 16 Lip 2006, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lotar




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalinówka k.Lublina

PostWysłany: Nie 16:48, 16 Lip 2006    Temat postu:

Witam, z internetem wczoraj coś się u mnie działo, więc nie mogłem wrzucić fotek
Udało mi się wczoraj (sobota) z rana ustrzelić "niezawodne" BA, później przelatujące chmury i brak smug mocno utrudniły obserwacje.

1. 4:45 UL980 W

2. ten sam – bliżej

2. 5:26 UL980 W kolejny BA


Dopiero przed chwilą zaczęło się powoli rozpogadzać, więc jest szansa na fotki. Smile
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Nie 17:50, 16 Lip 2006    Temat postu:

Witam

Chłopaki ładne fotki Very Happy U mnie niestety chmurki choc teraz pojawilo sie troche błękitu Smile Lotar ten BA z księżycem majestatyczny Cool

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grim Jester




Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skądinąd Ostrowiec Świętokrzyski

PostWysłany: Nie 18:11, 16 Lip 2006    Temat postu:

FL350 - zapewniam Cię, że jestem w wyśmienitym humorze, ja po prostu mam taki zgryźliwy styl bycia. Mój podpis chyba wszystko tłumaczy. Studentów nie mam i wykładów już od pewnego czasu nie prowadzę, a ściśle biorąc odkąd Amerykanie łaskawie zbombardowali moją uczelnię nieopodal Kabulu Wink

A co do meritum - parę tygodni temu RMF poinformował, że z samolotu odpadła część o średnicy 80 cm i rozpirzyła w drobny mak samochód w jakimś mieście (już nie pamiętam gdzie, ale to najmniej istotne). Potem informowali, że część miała 80 cm długości a nie średnicy a na koniec okazało się, że złomiarz przypadkowo odpalił silnik niewypału katiuszy. I tak to właśnie jest z takimi sensacjami. Zastanów się w jaki sposób samolot lecący z prędkością ok. 900 km/h może wypuścić z siebie porcję wody z niespodzianką, żeby uformowała się w kulę. Są dwa problemy uniemożliwiające takie bombardowanie - po pierwsze prędkość - taki ładunek błyskawicznie rozbryzgnąłby się w pojedyncze krople, które z kolei natychmiast by zamarzły - miałałyby postać drobniutkich fragmentów lodu czy może nawet śniegu. Nawet pomijając prędkość - w jaki sposób uformować kroplę o masie min. 4kg? Chyba, że z samolotu została wyrzucona już w zamrożonej postaci a to oznaczałoby, ze mamy do czynienia z nową postacią terroryzmu. Informacja o "bombie" zrzuconej z A320 jest równie wiarygodna. Myślenie na zasadzie jak spadło z góry to zapewne z samolotu Wink
Znane mi samoloty pasażerskie nie posiadają odpowiednich instalacji do zrzutu czegokolwiek z powietrza - przy dużej różnicy ciśnień i temperatur między wnętrzem maszyny a otoczeniem byłoby to dużo trudniejsze zadanie niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Przy założeniu, żeby takie coś zainstalowano piloci mieliby wyraźną instrukcję o zrzucaniu nieczystości nad obszarami niezamieszkałymi, manual B747-400 oraz B737-300/400/500 nic o tym nie wspomina.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tom634




Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPTO, UT727, UN133

PostWysłany: Nie 18:15, 16 Lip 2006    Temat postu:

Witam,
Wszystkie samoloty na zachód na UT727:
Airbus A310 na UT727, chyba Siberia (mówię chyba, bo mam zepsuty monitor) co ciekawe, ograniczyłem się do 398 milimetrów ogniskowej Shocked
I mam pytanie, czy Wy też widzicie te okienka? Bo ja jakby widzę takie czarnawe z tyłu samolotu. (17:32)

A tu ten sam, na 500 milimetrów ogniskowej.


Boeing 747, prawdopodobnie Lufthansa, na zdjęciach następnych w serii lepiej widać żółte kółko na ogonie (17:33):

Inny Boeing 747, TEŻ Lufthansa Shocked Nie wiem jak Wy, ale mi się to wydaje dziwne, że jest tak dużo luf. Dzisiaj widziałem pod rząd B744 i Airbusa Lufthansy, a teraz 2x B744 Lufy! Na tym zdjęciu widać też "piątą smugę". Wink (17:34)


MyTravel na UN133, rozpoznanie by Kshyhoo (15:17):


Na UN858, w kierunku wschodnim, godzina 18:33:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tom634 dnia Nie 18:43, 16 Lip 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szczypus77




Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Chybie

PostWysłany: Nie 18:22, 16 Lip 2006    Temat postu:

13:09 EMB170 do Balic



13:33 ATR CSA do Balic



14:31 A330 Lufthansa UL984 E



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szczypus77




Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Chybie

PostWysłany: Nie 18:26, 16 Lip 2006    Temat postu:

14:34 B737 KLM Ul984 E



16:10 Thai Airways B747 Ul984 E



16:19 Air China A340 UM984 SW



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szczypus77




Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Chybie

PostWysłany: Nie 18:28, 16 Lip 2006    Temat postu:

16:53 UM984 SW Korean B747



16:58 UM984 SW JAL B747



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Nie 18:48, 16 Lip 2006    Temat postu:

Witam

Mam nadzieję, że w tym tygodniu będę mięć aparat i zaprezentuję co nieco Razz Cool

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Henry




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębno

PostWysłany: Nie 19:20, 16 Lip 2006    Temat postu:

Pawelbelzyce napisał:
Witam

Mam nadzieję, że w tym tygodniu będę mięć aparat i zaprezentuję co nieco Razz Cool

Pozdrawiam Paweł

Aż na samą myśl drżę. Shocked Oczywiście bez sarkazmu

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lotar




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalinówka k.Lublina

PostWysłany: Nie 19:47, 16 Lip 2006    Temat postu:

Paweł czekamy Very Happy

szczypus77 - fajne fotki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lotar




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalinówka k.Lublina

PostWysłany: Nie 20:13, 16 Lip 2006    Temat postu:

Witam ponownie Kolegów,
Rozgoniło trochę chmurki i
1. Singapore Airlines o 17:23 na UL980 W

2. coś na wschód na UL980 o 16:02

3. i „Uzbek” na UL980 W o 18:19

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rasog




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Nie 20:33, 16 Lip 2006    Temat postu:

Panowie KF i Bartek donoszą że na UM857(być może korytarz równoległy ARDAG(MARIA) -LENOV pojawia się jakiś "turbośmiglak". ciekawe czy nie może to być wedle przypuszczeń A340 Direct Fly?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie 20:33, 16 Lip 2006    Temat postu:

Lotar, to coś na wschód to Tu 154.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tom634




Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPTO, UT727, UN133

PostWysłany: Nie 21:04, 16 Lip 2006    Temat postu:

Altyn Air, którego uchwycił także Henry (20:12).

Jakiś samolot, na UN133, na południe, ta smuga, to od Tutki Altyna (20:13).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Nie 21:11, 16 Lip 2006    Temat postu:

Witam

Rasog napisał:
Panowie KF i Bartek donoszą że na UM857(być może korytarz równoległy ARDAG(MARIA) -LENOV pojawia się jakiś "turbośmiglak". ciekawe czy nie może to być wedle przypuszczeń A340 Direct Fly?


Pawle fajnie gdyby DrectFly mieli we flocie A340 Laughing Wiemy, że chodzi o Saaba 340, ale nikt nie ma Ci A340 za złe bo to przyzwyczajenie do grubych sztuk a nie takich maleństw Very Happy
Lotar ciekawe co to za TUtka się pojawia na UL980, tak jak napisał Barfi lata regularnie więc nie jest tak źle Very Happy Trzeba szukac AMS, Londyn, BHX moze HAM na a.net.
Tom634 to A320 Novair Very Happy

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
meteo_expert




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz - UL980,UT711,UN133

PostWysłany: Nie 21:21, 16 Lip 2006    Temat postu:

Panowie ... Wszystko na UL 980
1.A cóż to?
[link widoczny dla zalogowanych]
2.Hmmm
[link widoczny dla zalogowanych]
3.Indyjka???
[link widoczny dla zalogowanych]
4.Stawiam na Ił-a jakiegoś
[link widoczny dla zalogowanych]
5.Czyżby właśnie Altyn Air?
[link widoczny dla zalogowanych]
6.Cathay?
[link widoczny dla zalogowanych]
7.A340 - ale co za linie Sad koło 16:40
[link widoczny dla zalogowanych]
8.Dosłownie za tym Malezyjka na W
[link widoczny dla zalogowanych]
9.Parę minut po 19-tej na E - Lh?
[link widoczny dla zalogowanych]
Uciekły mi - Singapore + małe jakieś pierdolotki + ATR72 Eurolotu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez meteo_expert dnia Nie 21:27, 16 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Nie 21:25, 16 Lip 2006    Temat postu:

Witam

Meteo ten A340 to Jet Airways Smile
Wybacz, ale usunąłem to stwierdzenie z początku posta. Nie uważaj siebie za gorszego spottera bo jesteśmy wszyscy równi bez względu na ....

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:29, 16 Lip 2006    Temat postu:

Wróciłem przed chwilą z trasy rowerowej, którą rzecz jasna (znowu) bez optyki realizowałem i około 19:40 na UL984 przeszły na zachód dwie ciężkie maszyny w odstępie około 5 minut. Czy ktoś byłby uprzejmy zaspokoić moją ciekawość i powiedzieć mi co to było?

Tak przy okazji, bardzo się cieszę że mamy teraz tylu fotografów. I robicie coraz lepsze zdjęcia. Kiedyś widywało się na forach (np ex jumbopics) tylko długie raporty. A jednak jeden obraz mówi więcej niż... wiecie sami.

Pawelbelzyce napisał:
to A320 Novair
A321 Wink

Ernest:
Grim Jester napisał:
ja po prostu mam taki zgryźliwy styl bycia
No to teraz roumiem... Wink
Grim Jester napisał:
z samolotu odpadła część o średnicy 80 cm i rozpirzyła w drobny mak samochód w jakimś mieście (już nie pamiętam gdzie, ale to najmniej istotne)
Chyba w Gorzowie.
Grim Jester napisał:
w jaki sposób samolot lecący z prędkością ok. 900 km/h może wypuścić z siebie porcję wody z niespodzianką, żeby uformowała się w kulę
Oczywiście to bzdety jakieś, choć zwykle oskarżano samoloty lecące nisko, więc tą prędkość trzeba podzielić na trzy.
Grim Jester napisał:
Znane mi samoloty pasażerskie nie posiadają odpowiednich instalacji do zrzutu czegokolwiek z powietrza
Posiadają mechanizm zrzutu paliwa. W kazdym razie tu okazał się być pies pogrzebany. Znałem przez lata różnorakie zawory wychodzące na zewnątrz dużych maszyn (outlet valves) i, nie mając potrzeby analizowania każdego z nich, sądziłem że niektóre są odpowiedzialne za (zabronioną i niepraktykowaną- co wiedziałem) możliwość zrzucania płynów "innych niż paliwo".

Ale po Twoim poście przejrzałem mój podręcznik 737 i z nieukrywanym zakłopotaniem ( Embarassed ) przyznaję, że większość z nich okazała się być wylotami presuryzacyjnymi (wyrównujacymi ciśnienie). Owszem, są zawory do wypuszczania płynów toaletowych, lecz obsługiwane są tylko przez ekipy naziemne, a więc nie przez pilotów. Uniemożliwia to specjalna dźwignia. Tu cytuję za FAA: "(...)The exterior lever means only the ground crew can operate the valve that opens the tank while the plane is on the ground(...)".
Cóż, człowiek uczy się każdego dnia i to jest właśnie sens świadomego życia. Nigdy ani przez chwilę nie sądziłem, że wiem wszystko.
Kończę więc ten już klarowny OT (wybaczcie Panowie Moderatorzy), dziękując Ernestowi za pomoc w wyjaśnieniu tej kwestii i mając nadzieję, że wszyscy dowiedzieliśmy sie czegoś ciekawego i przynajmniej jest jasne skąd bierze się dodatkowa centralna smuga, która czasem upiększa nasze fotografie... Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FL350 dnia Nie 21:35, 16 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie 21:33, 16 Lip 2006    Temat postu:

Meteo_expert

1. Tu 154
2 zapewne to ten Emirates na A330
3. Air India B747
4. Ił 76
5. Tu 154 (Aeroflot lub Aeroflot-Don)
6. Cathay na UL 980 Shocked (a jednak możliwe)
9. chyba A300 Lufy

Wychodzi na to, że leciały dzisiaj na UL 980 co najmniej dwa Tu 154.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barfi dnia Pon 9:46, 17 Lip 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Henry




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębno

PostWysłany: Nie 22:53, 16 Lip 2006    Temat postu:

Witam

16.20 UL619--> W AF 777

[link widoczny dla zalogowanych]

16.30-->W UL619 KLM 777

[link widoczny dla zalogowanych]

17.35-->W UL619 Air China 747

[link widoczny dla zalogowanych]

18.35-->W UL619 TU 154

[link widoczny dla zalogowanych]

18.55-->S SE TU-154M Altyn Air

[link widoczny dla zalogowanych]

19.10-->W UL619 LH MD-11

[link widoczny dla zalogowanych]

20.00-->W UL619 AF A320

[link widoczny dla zalogowanych]

21.15-->W UL619 AF 747

[link widoczny dla zalogowanych]


Pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltoro3




Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Nie 22:56, 16 Lip 2006    Temat postu:

Witam,
Wczoraj i dziś widziałem na UL980 dwa Emiratki Very Happy Czyżby powolny powrót na to korytko znad Czech Question Miejmy nadzieję, że tak Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
meteo_expert




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz - UL980,UT711,UN133

PostWysłany: Nie 23:21, 16 Lip 2006    Temat postu:

i ja widziałem jednego widac na fotce Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AceKarol
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 23:28, 16 Lip 2006    Temat postu:

Witam,

no i wróciłem.., jutro wrzucę pare fotek. Z ciekawszych maszyn w Łebie spotkać możemy alitalke ,lufthanse ,balkan holidays, swiss-a, air france, raz udało mi się dojrzeć AN-12. No ale nad morzem (na plaży), nie tylko samoloty obserwowałem Wink Czasem nie wiadomo było na czym zawiesić oko..

Lece spać narazie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltoro3




Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Nie 23:29, 16 Lip 2006    Temat postu:

A ktoś widział tego ptaszka Question
12:00 A340-600 Virgin Atlantic DXB-LHR UL980


I jeszcze jeden:
13:35 B747 Air India UL980


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:32, 17 Lip 2006    Temat postu:

eltoro3 napisał:
12:00 A340-600 Virgin Atlantic DXB-LHR UL980
Po prostu śliczny! G-VSHY, jak sądzę?

Przy tej okazji podzielę się dwoma newsami z życia VS.
1. Branson trochę psioczy na A346, a szczególnie na jego paliwożerność. Cytuję za Reutersem:
"...Virgin also said it had some concerns about Airbus's A340-600 model and may join airline Emirates in seeking changes to a proposed new fuel-efficient model of the long-range aircraft..."
2. Wczoraj inny A346 VS startując z Hong Kongu jako VS201 podczas kiepskiej pogody i silnego zmiennego wiatru przyłożył tylną częścią kadłuba w pas (tzw. tail strike). W efekcie musiał po starcie polatać trochę nad morzem i pozrzucać paliwa. Potem wylądował i po odholowaniu do technicznych pozostał tam na jakiś czas. Z tego co udało mi się dowiedzieć, to chyba był G-VWKD.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darek Rz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 8:07, 17 Lip 2006    Temat postu:

Witam

Witam wszystkich po kilkudniowej przerwie w spottingu . Dzisiejsze obserwacje rozpocząłem o 3.45 . Zastałem taki oto widok nieba .


Potem pojawił się na UL980 o 3.56 747 Singapore i kilka minut później 747 Malaysia jednak było za ciemno na zdjęcia . Następnie leciało kilka maszyn na UM984 . Kolejny Singapore pojawił sie o 4.47

Potem był jeszcze jeden 777 Singapore i coś dziwnego na 747 (przynajmniej ja go nie rozpoznałem .Oto kilka jego fotek .




A teraz kilka porannych zdjęć które dedykuje wszystkim z UL980 którzy zwątpili w powrót Emiratek nasze korytko Laughing





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:16, 17 Lip 2006    Temat postu:

Cześć Darku!
Świetne i klimatyczne zdjęcia.
Darek Rz napisał:
coś dziwnego na 747
Cathay Pacific z Hong Kongu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darek Rz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 8:25, 17 Lip 2006    Temat postu:

Witam

No nie tego to ja się nie spodziewałem .Cathay na UL980 Shocked . Wielkie dzięki FL za rozszyfrowanie Laughing . Coraz ciekawiej robi się na UL980 .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
meteo_expert




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz - UL980,UT711,UN133

PostWysłany: Pon 9:06, 17 Lip 2006    Temat postu:

a mowili ze Cathay na 980 to niemożliwe Wink, SPRAWA - słuchajcie zainwestowac w optyke czy w skanerek?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:14, 17 Lip 2006    Temat postu:

meteo_expert napisał:
zainwestowac w optyke czy w skanerek?
To zależy od tego czy musząc dokonać wyboru (bo najlepiej oczywiście jedno i drugie) wolałbyś być w swym życiu ślepy czy głuchy. Bo ja głuchy. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 9:20, 17 Lip 2006    Temat postu:

No to panowie, Emiratki chyba wróciły na dobre na UL 980 Laughing . Cathay na UL 980, jetem w szoku Shocked . To już druga fotka Cathaya z tego korytka Laughing .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
meteo_expert




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz - UL980,UT711,UN133

PostWysłany: Pon 9:21, 17 Lip 2006    Temat postu:

niektóre zdjecia sie nadają ale te które nie tro chociaz byloby wiadomo co to...takie moje zdanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
meteo_expert




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz - UL980,UT711,UN133

PostWysłany: Pon 9:23, 17 Lip 2006    Temat postu:

A jednak co do Cathaya miałem racje 9chyba po raz pierwszy ) hihihih

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek15




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA

PostWysłany: Pon 10:05, 17 Lip 2006    Temat postu:

Rasog napisał:
Panowie KF i Bartek donoszą że na UM857(być może korytarz równoległy ARDAG(MARIA) -LENOV pojawia się jakiś "turbośmiglak". ciekawe czy nie może to być wedle przypuszczeń A340 Direct Fly?


Jeśli Direct Fly ma w swojej flocie bielutkie Saab'y 340 to można się nad nim zastanowić, widziałem tego Saab'a dwa razy dokładnie na UM857 i był wg mnie cały biały. Więc może Sky Express Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:10, 17 Lip 2006    Temat postu:

Panowie, ale co miałby Direct Fly robić na UM857? Oni obsługują Warszawę, Gdańsk, Wrocław i Kraków, więc...hmmm.
Jeśli jednak podajecie, że były jasne bez wyraźnych malowań, to są pewne możliwości, na przykład:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I pytanie czy to na pewno był SAAB 340 (ja niestety nie sięgam do drogi UM857)?
bartek15 napisał:
czy Direct Fly ma białe Saaby Question
To kwestia punktu widzenia. Direct Sky powstało ze Sky Express i oryginalna spółka ma jeszcze niepomalowane maszyny, ale i tak miejsce obserwacji nie wydaje mi się na nie wskazywać.
No chyba, że jakoś tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
A więc kolejna zagadka. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FL350 dnia Pon 10:36, 17 Lip 2006, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek15




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA

PostWysłany: Pon 10:13, 17 Lip 2006    Temat postu:

jeśli nie UM857 to ewentualnie MARIA-PODAN. Na 99,99% był to Saab 340 bo na Saaba 2000 był za krótki i nie był to górnopłat więc pasuje S340.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bartek15 dnia Pon 10:38, 17 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:19, 17 Lip 2006    Temat postu:

DEL - powtórzyło się

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 10:21, 17 Lip 2006    Temat postu:

Ten poranny Cathay to lot HKG-FRA.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rasog




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Pon 10:33, 17 Lip 2006    Temat postu:

barfi napisał:
Ten poranny Cathay to lot HKG-FRA.

W takim razie można sie spodziewać na UL980 przerzucanej co jakiś czas z UL984 B744 LH 760 FRA-HKG lecącego około 19ej!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek15




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA

PostWysłany: Pon 10:40, 17 Lip 2006    Temat postu:

Rasog napisał:
barfi napisał:
Ten poranny Cathay to lot HKG-FRA.

W takim razie można sie spodziewać na UL980 przerzucanej co jakiś czas z UL984 B744 LH 760 FRA-HKG lecącego około 19ej!


LH760 leci do DEL. Do HKG jest LH738 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek15




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA

PostWysłany: Pon 11:01, 17 Lip 2006    Temat postu:

12.UM857-8lipca-18-22


Pozwoliłem sobie zamieścić tutaj fotke KF'a na której widnieje ten zagadkowy niby Saab340. Miejmy nadzieje że pomoże nam ta fotka rozszyfrowac cóź to fruwa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Henry




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębno

PostWysłany: Pon 11:04, 17 Lip 2006    Temat postu:

Witam

10.30--> E mocno przesunięte na N UL619 Malaysia Airlines (Air Atlanta Icelandic) B 747

[link widoczny dla zalogowanych]

Zdjęcie niestety niezakonieczne bo był dość daleko .

Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek15




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA

PostWysłany: Pon 11:09, 17 Lip 2006    Temat postu:

Henry napisał:
Witam

10.30--> E mocno przesunięte na N UL619 Malaysia Airlines (Air Atlanta Icelandic) B 747


Pozdrawiam Wink


Dokładniej B742 MasCargo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Pon 11:13, 17 Lip 2006    Temat postu:

Witam


eltoro3 napisał:
Witam,
Wczoraj i dziś widziałem na UL980 dwa Emiratki Very Happy Czyżby powolny powrót na to korytko znad Czech Question Miejmy nadzieję, że tak Smile


Teraz leci na UL980 777-200 z DXB pewnie do LGW Very Happy Hurra !Very Happy

Henry&DarekRz wypas foty Shocked Gratuluję

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lotar




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalinówka k.Lublina

PostWysłany: Pon 11:35, 17 Lip 2006    Temat postu:

Cześć, przed chwilą na UL980 W - Emiratek Laughing
11:23

cześć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
meteo_expert




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz - UL980,UT711,UN133

PostWysłany: Pon 11:41, 17 Lip 2006    Temat postu:

11:42 u mnie powyżsszy Emiratek Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Pon 11:42, 17 Lip 2006    Temat postu:

Witam

Czyli chyba dzisiaj na UL980 leciały 4 ? A jeszcze ok 13 moze 2x A330 jeden do HAM a drugi do LHR Smile Już nie wspomnę o popołudniowej dokładce do Anglii i również powrotach z Wysp Smile

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 11:52, 17 Lip 2006    Temat postu:

Z ostatniej chwili:
UL 980

11:50 Emirates A340-500 DXB-?
11:50 Virgin A340-600 DXB-LHR
12:16 Emirates A330 DXB-?

Leciały jeden za drugim. Ale dzisiaj nawał tych Emiratków Laughing .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barfi dnia Pon 12:18, 17 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
meteo_expert




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz - UL980,UT711,UN133

PostWysłany: Pon 12:00, 17 Lip 2006    Temat postu:

NO u mnie się scigały Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 12:02, 17 Lip 2006    Temat postu:

Lotar napisał:
Cześć, przed chwilą na UL980 W - Emiratek Laughing
11:23

cześć.


B777-300 DXB-LGW


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltoro3




Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Pon 12:18, 17 Lip 2006    Temat postu:

Witam,
No to już kolejny Emirat. Tym razem A330 DXB-HAM Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:26, 17 Lip 2006    Temat postu:

bartek15 napisał:
12.UM857-8lipca-18-22. Pozwoliłem sobie zamieścić tutaj fotke KF'a na której widnieje ten zagadkowy niby Saab340. Miejmy nadzieje że pomoże nam ta fotka rozszyfrowac cóź to fruwa Wink
Bez wątpienia pomogła. To nie jest Saab 340 tylko Saab 2000.
Oto, na szybko, wstępni kandydaci:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na razie bez sprawdzania połączeń, bo mam trochę pracy. Mogę wrócić do tematu wieczorkiem, chyba że ktoś (zwłaszcza uczniowie i studenci - w końcu macie wakacje!) zechce do tej pory usiąść i posprawdzać rozkładówki. Zachęcam! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltoro3




Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Pon 12:27, 17 Lip 2006    Temat postu:

barfi napisał:
Z ostatniej chwili:
UL 980

11:50 Emirates A340-500 DXB-?
11:50 Virgin A340-600 DXB-LHR
12:16 Emirates A330 DXB-?

Leciały jeden za drugim. Ale dzisiaj nawał tych Emiratków Laughing .


11:50 Emirates A340-500 DXB-JFK
12:16 Emirates A330 DXB-HAM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:30, 17 Lip 2006    Temat postu:

bartek15 napisał:
Dokładniej B742 MasCargo
A jeszcze dokładniej MASkargo. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
meteo_expert




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz - UL980,UT711,UN133

PostWysłany: Pon 12:44, 17 Lip 2006    Temat postu:

BA kolejny przeleciał ;

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darek Rz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 12:45, 17 Lip 2006    Temat postu:

Witam

O 12.39 Delta Airlines minęła Lublin Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tom634




Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPTO, UT727, UN133

PostWysłany: Pon 13:35, 17 Lip 2006    Temat postu:

Witam,
na UN133, na południe, 12:50, Arbuz A340, linii nie znam.
Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tom634 dnia Pon 13:46, 17 Lip 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Pon 13:35, 17 Lip 2006    Temat postu:

Witam

Tom to A340 Emirates JFK-DXB ! Very Happy Ale sie rozleciały nad Polską Very Happy
13:35 UL980 B777-300 EK z czerwonym spodem na zachód Very Happy Czyżby EK29 DXB-LHR ?

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PawelB dnia Pon 13:38, 17 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukasz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzyżowice>UL984,UM984,UN744

PostWysłany: Pon 13:48, 17 Lip 2006    Temat postu:

tom634 - Jak najbardziej EK (Emirates)
Paweł - Uprzedziłes mnie Wink
Dzis podobno pojawił sie takze B773 na UL984 - ale u Was to prawdziwy wysyp Exclamation Mysle wiec Paweł, ze mozesz spokojnie usunąc znak zapytania przy EK z Twojego podpisu... Wink
Oby zagosciły na stałe, czego Wam na UL980 i nam na UL984 zycze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Pon 13:55, 17 Lip 2006    Temat postu:

Witam

Dosłownie kilka sekund temu wróciłem z balkonu bo pierwszy raz w życiu widzialem maszynę na UM977 :d Tylko dlatego, że byla dluggga smuga i dobrze widoczna. A maszyna to MD-82 SAS Shocked Shocked Leci teraz na południe ! aa i na UM984 na południe 2 sztuki.

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość- EPZA

PostWysłany: Pon 14:01, 17 Lip 2006    Temat postu:

Pawelbelzyce napisał:
Witam

Dosłownie kilka sekund temu wróciłem z balkonu bo pierwszy raz w życiu widzialem maszynę na UM977 :d Tylko dlatego, że byla dluggga smuga i dobrze widoczna. A maszyna to MD-82 SAS Shocked Shocked Leci teraz na południe ! aa i na UM984 na południe 2 sztuki.

Pozdrawiam Paweł


Dzięki pawle za odpowiedź, miałem pytać by się upewnić Smile Właśnie też widziałem tego MD Wink To już drugi dziś na UM977, rano było jakiś czarter w tym samym kierunku o 10:50.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skuter




Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Pon 14:33, 17 Lip 2006    Temat postu:

ul984 773 EK Very Happy zachod 11:50

ul984 an124 ADB zachod 12:52




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darek Rz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 15:27, 17 Lip 2006    Temat postu:

G@wron napisał:
Pawelbelzyce napisał:
Witam

Dosłownie kilka sekund temu wróciłem z balkonu bo pierwszy raz w życiu widzialem maszynę na UM977 :d Tylko dlatego, że byla dluggga smuga i dobrze widoczna. A maszyna to MD-82 SAS Shocked Shocked Leci teraz na południe ! aa i na UM984 na południe 2 sztuki.

Pozdrawiam Paweł


Dzięki pawle za odpowiedź, miałem pytać by się upewnić Smile Właśnie też widziałem tego MD Wink To już drugi dziś na UM977, rano było jakiś czarter w tym samym kierunku o 10:50.


Witam

To już trzeci bo rankiem (okolo 5-tej) też coś leciało na UM977 -zresztą lata codziennie Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltoro3




Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Pon 15:55, 17 Lip 2006    Temat postu:

Łukasz napisał:
tom634 - Jak najbardziej EK (Emirates)
Paweł - Uprzedziłes mnie Wink
Dzis podobno pojawił sie takze B773 na UL984 - ale u Was to prawdziwy wysyp Exclamation Mysle wiec Paweł, ze mozesz spokojnie usunąc znak zapytania przy EK z Twojego podpisu... Wink
Oby zagosciły na stałe, czego Wam na UL980 i nam na UL984 zycze Wink


Ten na UL984 to pewnie DXB-DUS.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 16:17, 17 Lip 2006    Temat postu:

Witam,

pomożecie? Wink

mam pytanie odnośnie korytek UL29 i UN858. Czy któryś z nich jest jakiś szczególny, jednokierunkowy itp?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 16:23, 17 Lip 2006    Temat postu:

Włąśnie po UL 980 lecą dwa Jet Airways, jeden za drugim na zachód. Pierwszy na A330 a drugi na A340.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Pon 16:25, 17 Lip 2006    Temat postu:

Witam

barfi napisał:
Włąśnie po UL 980 lecą dwa Jet Airways, jeden za drugim na zachód. Pierwszy na A330 a drugi na A340.


Widziałem ten wyścig, ale już bliżej centrum chyba będzie to ciekawiej wyglądać Very Happy Dałem cynk meteo i Eltoro więc może to ktoś uwidoczni.

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 16:29, 17 Lip 2006    Temat postu:

W oddali A340 wyprzedził już A330. Zaraz za nimi leci też Singapore.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltoro3




Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Pon 16:30, 17 Lip 2006    Temat postu:

A330 DEL-LHR
A340 BOM-LHR

Były blisko siebie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Pon 16:48, 17 Lip 2006    Temat postu:

Witam

16:29 UM984 leciał B767/777. Statecznik niebieski albo ciemny, a z przpdu napis duży coś podobny do LOT. Kojarzy ktoś tą linię Question Rolling Eyes Spód szary, kończyła się ta szarość przed kabiną.

16:35 Virgin A340 do LHR ok 10 km na N
16:46 Air India 747 do LHR
ul980

17:03 B747 THAI HS-TGZ Shocked Shocked Możecie wierzyć albo nie, ale widziałem rega przez lunetę z zoom 50x Przez chwilkę widziałem, ale na 100 % końcówka Z

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 17:33, 17 Lip 2006    Temat postu:

Pawelbelzyce napisał:
Witam

16:29 UM984 leciał B767/777. Statecznik niebieski albo ciemny, a z przpdu napis duży coś podobny do LOT. Kojarzy ktoś tą linię Question Rolling Eyes Spód szary, kończyła się ta szarość przed kabiną.


A nie było to czasem to:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AceKarol
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 17:45, 17 Lip 2006    Temat postu:

Witam

17:35 B744 Emirates Sky Cargo UL981

Rasog dzięki za sms-a inaczej bym go przegapił.

Pzdr,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tom634




Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPTO, UT727, UN133

PostWysłany: Pon 17:56, 17 Lip 2006    Temat postu:

KubaN napisał:
mam pytanie odnośnie korytek UL29 i UN858. Czy któryś z nich jest jakiś szczególny, jednokierunkowy itp?

Wg. AIP UN858 jest drogą jednokierunkową na wschód, ale ja często widzę samoloty po UN858 na zachód. A UL29 jest dwukierunkowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 18:31, 17 Lip 2006    Temat postu:

Dzisiejsze maszyny (sporo ich dzisiaj było):

UL 980

11:50 Emirates A340-500 DXB-JFK
11:50 Virgin A340-600 DXB-JFK
12:16 Emirates A330 DXB-HAM
15:17 Ukraine B737 KBP-AMS
15:20 Malaysia B747 LHR-KUL
15:22 Ukraine B737 LGW-KBP
16:21 Jet Airways A330 DEL-LHR
16:21 Jet Airways A340 BOM-LHR
16:28 Singapore B747 SIN-LHR
16:37 Malaysia B747 KUL-LHR
16:45 Virgin A340 DEL-LHR
16:51 Air India BOM-LHR
16:57 Question B767/777 cały biały od spodu (może KLM) W
17:10 Thai B747 BKK-LHR
17:18 BA A320 KBP-LHR
17:48 KLM B737 KBP-AMS
18:04 Emirates B777 DXB-LHR
18:24 ? Ił 76 E

UM 984

16:28 Siberia A310 zielony DME-Alicante
16:28 Alitalia B777 NRT-MXP
16:42 JAL B747 NRT-MXP

UM 860

16:50 MyTravel Question A330 ? NW nie wiem czy to możliwe na tym korytku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 18:44, 17 Lip 2006    Temat postu:

Dzięki w takim razie za odpowiedź. Obserwowałem te koryta przez blisko 9 dni, przez większość czasu dało się obserwować jedynie wieczorem, co mi aż tak strasznie nie przeszkadzało, bo ruch w dzień był mniejszy niż pod wieczór. W takim razie moje obserwacje z tych korytek:

2006-07-09

19:57 / MD11 / LH / UN858 / E
20:10 / B738 / FR / UN858 / E
20:12 / A320 / SU / UL29 / E

2006-07-10

18:51 / B744 / AF / UN858 / W
19:39 / A321 / SU / UL29 / E
20:08 / B738 / FR / UN858 / E
20:38 / B744 / AF / UN858 / W

2006-07-11

18:48 / A321 / SU / UL29 / E
19:06 / B744 / AF / UN858 / W
20:10 / TU5 / SU / UN858 / E
20:14 / MD11 / LH / UN858 / E
20:30 / MD11 / LH / UN858 / E

2006-07-12

19:00 / TU5 / SU / UN858 / E

2006-07-13


14:56 / A330 / LH / UN858 / E
20:40 / B744 / AF / UN858 / W
20:49 / B735 / xxx / UN858 / E
20:57 / A319 / SU / UN858 / E
21:02 / MD11 / LH / UN858 / E
21:10 / B707 / xxx / UN858 / W Shocked Shocked Shocked Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grim Jester




Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skądinąd Ostrowiec Świętokrzyski

PostWysłany: Pon 19:11, 17 Lip 2006    Temat postu:

Tak na szybko - tajemniczy B763 z UM984 to P4-MES, osobista maszyna Romana Abramowicza
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki Majon za strzałkę Smile

Dzisiejszymi stadami będę chwalił się później, mam tylko pytanko - 18.02 NWW UL980 leciał duży dwusilnikowiec ale troszkę mi zwiał - złapałem go z tyłu - wyglądał mi na B773 Cathay. Mimo pojawienia się B744 CX na UL980 to jakoś trzy siódemki tej linii nie wierzę, więc proszę o potwierdzenie/zaprzeczenie Smile

Piękny dzionek mamy, oj, piękny Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltoro3




Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Pon 19:49, 17 Lip 2006    Temat postu:

Grim Jester napisał:
Tak na szybko - tajemniczy B763 z UM984 to P4-MES, osobista maszyna Romana Abramowicza
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki Majon za strzałkę Smile

Dzisiejszymi stadami będę chwalił się później, mam tylko pytanko - 18.02 NWW UL980 leciał duży dwusilnikowiec ale troszkę mi zwiał - złapałem go z tyłu - wyglądał mi na B773 Cathay. Mimo pojawienia się B744 CX na UL980 to jakoś trzy siódemki tej linii nie wierzę, więc proszę o potwierdzenie/zaprzeczenie Smile

Piękny dzionek mamy, oj, piękny Smile


W Cathay'a to raczej nie wierzę Confused Ale być może to kolejny Emiratek był. Dziś na UL980 chyba z 10 ich było.
A dzionek faktycznie piękny był i wcale się jeszcze nie skończył. Właśnie przeleciał następny Emirat na B777 DXB-LHR Very Happy
|Całe stado grubych samolotów dziś na UL980 było Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek15




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA

PostWysłany: Pon 20:05, 17 Lip 2006    Temat postu:

Dzis na UL984

1. A321 Lufthansa 11:20 E LH3236 FRA-KBP D-AIRS
2. B773 Emirates 11:50 W EK073 DXB-CDG A6-EMS zdrajca powraca
3. B733 Ukraine 12:10 E PS702 CDG-KBP
4. B743F Focus Air 12:17 W N354MC leciał dla Cargoluxa jako CV749 BAK-LUX
5. A319 Air France 12:22 W AF2653 KBP-CDG F-GRHL
6. B735 Ukraine 12:30 E PS402 FRA-KBP
7. Falcon 2000 12:43 W Question - Question
8. AN124 Antonov Design Bureau 12:45 W Question - Question
9. A332 Jet Airways 12:47 E 9W121 LHR-DEL VT-JWD
10. B733 Ukraine 12:50 E PS902 BRU-KBP
11. A310 Uzbekistan 14:00 E HY232 FRA-TAS
12. A321 Lufthansa 14:25 W LH3237 KBP-FRA D-AIRS
13. CRJ1 Lufthansa 15:38 W LH3239 KBP-DUS D-ACJF
14. B744 Qantas 15:40 E QF032 LHR-SIN-SYD VH-OJO
15. Cessna Citation 15:45 W Question - Question
16. B744 Thai 15:50 E TG931 CDG-BKK HS-TGR
17. A320 CSA 15:57 W OK917 KBP-PRG OK-GEB
18. B772 Vietnam 16:05 E VN534 CDG-DXB-HAN VN-A141
19. B744 Thai 17:08 W TG922 CNX-BKK-FRA HS-TGK
20. A319 Air France 17:20 E AF2852 CDG-KBP F-GRHU
21. B744 Singapore 19:37 W SQ326 SIN-FRA 9V-SPF

na UM857 A320 Latcharter 19:05 N/NE BOJ/HER-RIX/TLL


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum przeniesione na www.rnavspotters.pl/forum Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin