Forum Forum przeniesione na www.rnavspotters.pl/forum Strona Główna Forum przeniesione na www.rnavspotters.pl/forum
Forum RNAV polish spotters
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Samoloty na wysokościach przelotowych - Sierpień 2006
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum przeniesione na www.rnavspotters.pl/forum Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AceKarol
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 11:17, 01 Sie 2006    Temat postu: Samoloty na wysokościach przelotowych - Sierpień 2006

Zapraszamy do dyskusji, zamieszczania zdjęć itp. Wink

Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rasog




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Wto 14:47, 01 Sie 2006    Temat postu:

W sobotę przed południem na UL999 widziałem A320 [link widoczny dla zalogowanych] który leciał z Forli 09.10 (FRL) do Moskwy (DME) na godzinę 14.40.
Widziałem go po raz pierwszy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:28, 01 Sie 2006    Temat postu:

Rasog napisał:
W sobotę przed południem na UL999 widziałem A320 WindJet który leciał z Forli 09.10 (FRL) do Moskwy (DME) na godzinę 14.40. Widziałem go po raz pierwszy Very Happy
No to gratulacje, Pawełku! Widziałem windjety ze trzy lub cztery razy na UL999 i na UM985, ale w sumie nie zadałem sobie trudu żeby sprawdzić skąd lecą, więc tym bardziej dziękuję za roszyfrowanie. Takiego zadupia jak Forli to się nie spodziewałem. Swoją drogą, to malowanie fantastycznie wygląda na tle błękitnego nieba. Ich istnienie odkryłem dwa lata temu podczas wizyty na lotnisku w Katanii. Od tej pory mam do nich sentymenciaka jakiegoś.
P.S. Coraz więcej włoskich linii widujemy na naszym lechickim niebie: Alitalia, Eurofly, Neos, BluePanorama, Consulta (od Interstate), Myair, Windjet...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rasog




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Wto 15:59, 01 Sie 2006    Temat postu:

FL350 napisał:
P.S. Coraz więcej włoskich linii widujemy na naszym lechickim niebie: Alitalia, Eurofly, Neos, BluePanorama, Consulta (od Interstate), Myair, Windjet...

To bardzo cieszy. Tak nawiasem mówiąc to z rozkładu Windjeta wynika że do DME latają via Flori z Palermo i Catani. Wydaje mi się że pozostałe włoskie (turystyczne) linie też latają z małych kurortów do Rosji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
meteo_expert




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz - UL980,UT711,UN133

PostWysłany: Śro 1:36, 02 Sie 2006    Temat postu:

Płacz nieba = brak fotek Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tom634




Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPTO, UT727, UN133

PostWysłany: Śro 12:32, 02 Sie 2006    Temat postu:

meteo_expert napisał:
Płacz nieba = brak fotek Sad

Za to:
Płacz nieba=>Ładne chmury i czyste niebo=>Setki fotek Very Happy
Zdjęcie:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tom634




Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPTO, UT727, UN133

PostWysłany: Śro 13:40, 02 Sie 2006    Temat postu:

O i nie trzeba było długo czekać na efekty, sprzed chwili na UT727 na zachód:
398mm i 500mm:


2 sierpnia 2006, 12:40
Przy okazji mam pytanie, widzicie różnicę w jakości pomiędzy tymi dwiema ogniskowymi?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tom634 dnia Śro 13:51, 02 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:46, 02 Sie 2006    Temat postu:

tom634 napisał:
O i nie trzeba było długo czekać na efekty, sprzed chwili na UT727 na zachód
No śliczna, brawo! Kocham to malowanie. Tak przy okazji, Rosjanie złożyli już zamówienia na 747-400F, więc całkiem niedługo będzie szansa na piękne winglety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukasz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzyżowice>UL984,UM984,UN744

PostWysłany: Śro 14:02, 02 Sie 2006    Temat postu:

FL350 napisał:
tom634 napisał:
O i nie trzeba było długo czekać na efekty, sprzed chwili na UT727 na zachód
No śliczna, brawo! Kocham to malowanie. Tak przy okazji, Rosjanie złożyli już zamówienia na 747-400F, więc całkiem niedługo będzie szansa na piękne winglety.

Ee tam winglety Wink Klasyków juz coraz mniej lata. Ja wole maszyny linii matki, które naturalnie wingletów nie posiadają, choc przyznam, ze Volga córke ma ładną Cool
Prosze zwrocic uwage na silnik nr. 2 Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lukasz dnia Śro 14:17, 02 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fotograf




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: brodnica

PostWysłany: Śro 14:17, 02 Sie 2006    Temat postu:

tom634 - druga fotka jest znacznie lepsza, wyrazniejsza, nie poruszona

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukasz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzyżowice>UL984,UM984,UN744

PostWysłany: Śro 14:20, 02 Sie 2006    Temat postu:

fotograf napisał:
tom634 - druga fotka jest znacznie lepsza, wyrazniejsza, nie poruszona

Kurcze, rzeczywiscie Shocked nie ma to jednak jak opinia fotografa... Wink
tom634 - obydwie fotki są wysmienite Exclamation
A u mnie niestety chmury. No dobra, chcialem zeby skonczyly sie te upały i spadl jakis deszcz ale poszło z jednej skrajnosci w drugą Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tom634




Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPTO, UT727, UN133

PostWysłany: Śro 15:14, 02 Sie 2006    Temat postu:

Łukasz napisał:
Prosze zwrocic uwage na silnik nr. 2 Smile

Na tej podstawie uważam, że to VP-BIB.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lotar




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalinówka k.Lublina

PostWysłany: Śro 19:15, 02 Sie 2006    Temat postu:

Cześć, jakiś zastój dzisiaj. W związku z niedoborem zdjęć wrzucam już znanego Emirata i chyba KLM-a oba na UL980 W
17:57

17:59

Tom fotki super - przyjemnie popatrzeć Very Happy
do jutra - pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AceKarol
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 22:51, 02 Sie 2006    Temat postu:

Martinus:

martinus napisał:

17 45 : UL 856 B737 MALEV ????- BUD S


B736 - Malev - GOT - BUD (opóźniony) (MA783)

martinus napisał:


17 49 : UL 623 B 767 LOT BALICE - NEW YORK ? NW
NW

B763 - Lot - KRK - JFK (LO28)

martinus napisał:

17 57 : UL 619 B 737 EASY JET BALICE - ???? NW


B737 - easyJet - KRK - LTN (EZY2334)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
martinus




Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Śro 23:44, 02 Sie 2006    Temat postu:

AceKarol napisał:
Martinus:

martinus napisał:

17 45 : UL 856 B737 MALEV ????- BUD S


B736 - Malev - GOT - BUD (opóźniony) (MA783)

martinus napisał:


17 49 : UL 623 B 767 LOT BALICE - NEW YORK ? NW
NW

B763 - Lot - KRK - JFK (LO28)

martinus napisał:

17 57 : UL 619 B 737 EASY JET BALICE - ???? NW


B737 - easyJet - KRK - LTN (EZY2334)
:

Dzięki za info Very Happy Zapamiętam na przyszłość .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darek Rz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 12:19, 03 Sie 2006    Temat postu:

Witam

Dzisiejsze obserwacje rozpocząłem o 4.30 Cool . Do 5 tej nic się nie działo ,ale potem ruch był jak marzenie . W ciągu kilku minut pojawił się 747 BA ,A340 JET , 747 Cathay , 747 THAI , 777 BA , potem krótka przerwa i A330 Emirates , 777 Emirates w przepięknej mijance na krzyż z 777 Singapore który nie wiedzieć czemu lata ostatnio po UM860 ??? (widziałem go już 3 razy w ciągu tygodnia ) Potem leciało jeszcze kilka mniejszych maszyn . Obserwacje zakończyłem o 7- mej .Mogłem coś przegapić bo większość maszyn leciała bez smugi Twisted Evil . Niestety kończą sie powoli poranne obserwacje bo szczyt poranny przypada między 4 tą a 6 tą rano a słoneczko coraz później wstaje i lornetkowe zdjęcia są ciemniejsze i bardzo cieżko się je robi . Oto ciemny poranny Cathay chyba na razie regularny Laughing


pozdro D.RZ

ps. Ernest dzisiaj nie leciało nasze widmo na UM860 na które polujemy ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majon




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Podlaski - UM984, UN191, UL999, UM977.

PostWysłany: Czw 13:34, 03 Sie 2006    Temat postu:

Witam.
Darek Singapore na B777 lata we wtorki, czwartki i soboty do Kopenhagi.
Leci po UM 860 a raz też go widziałem na UN 191 Shocked

pzdr majon


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Czw 14:33, 03 Sie 2006    Temat postu:

Witam

Dzień z rana zapowiadał się ładnie o 9 leciał B747 Transaero na UM984 ze smugą więc nadzieja, że będą latały ze smugami, ale gdy przyszła pora na Emiratesa po 11 bez smugi to już zwątpiłem, jednak chyba dużo przegapiłem jak tylko 2 maszyny Laughing Jak zgram fotki z aparatu to zapodam na forum.

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grim Jester




Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skądinąd Ostrowiec Świętokrzyski

PostWysłany: Czw 14:56, 03 Sie 2006    Temat postu:

Darek Rz napisał:
ps. Ernest dzisiaj nie leciało nasze widmo na UM860 na które polujemy ...


U mnie dziś niestety było duże zachmurzenie, więc nie widziałem stadka na UL980. Ten dwusilnikowiec z UM860 nie lata codziennie, muszę zacząć go zapisywać nawet jak mi zwieje - zawsze będzie to jakaś wskazówka do jego rozpracowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltoro3




Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Czw 17:14, 03 Sie 2006    Temat postu:

Witam,
17:05 na UL980 A330 LTU na zachód.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WojtekLDZ
Gość






PostWysłany: Czw 18:19, 03 Sie 2006    Temat postu:

Darek Rz napisał:
Niestety kończą sie powoli poranne obserwacje bo szczyt poranny przypada między 4 tą a 6 tą rano a słoneczko coraz później wstaje i lornetkowe zdjęcia są ciemniejsze i bardzo cieżko się je robi


sorki darek ale nie ublizajac twoim fotkom, przeciez wszystkie sa ciemne, niewazne o jakiej porze dnia bys ich nie zrobil Razz

pozdro


Ostatnio zmieniony przez WojtekLDZ dnia Czw 20:03, 03 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AceKarol
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 19:40, 03 Sie 2006    Temat postu:

eltoro3 napisał:
Witam,
17:05 na UL980 A330 LTU na zachód.


Zapewne to ten z UL984, BKK-DUS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darek Rz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 9:33, 04 Sie 2006    Temat postu:

WojtekLDZ napisał:
Darek Rz napisał:
Niestety kończą sie powoli poranne obserwacje bo szczyt poranny przypada między 4 tą a 6 tą rano a słoneczko coraz później wstaje i lornetkowe zdjęcia są ciemniejsze i bardzo cieżko się je robi


sorki darek ale nie ublizajac twoim fotkom, przeciez wszystkie sa ciemne, niewazne o jakiej porze dnia bys ich nie zrobil Razz

pozdro


Witam

Hehe no tak (lornetka to nie lustrzanka + tele),ale za dwa trzy tygodnie już nic sie nie da zrobić między 4tą a 6 tą rano . Twisted Evil

pozdro D.RZ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Pią 11:23, 04 Sie 2006    Temat postu:

Witam

Fotki z wczoraj:





Sorki, ale bez statywu jakoś trzeba sobie radzić Mad

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Pią 11:54, 04 Sie 2006    Temat postu:

I tak nie jest źle Wink Najważniejsze, że wróciłeś do gry Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lotar




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalinówka k.Lublina

PostWysłany: Pią 13:21, 04 Sie 2006    Temat postu:

Paweł witamy z powrotem Very Happy
Tylko żeby niebiosa się trochę rozstąpiły.
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grztus
Administrator



Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom/Warszawa

PostWysłany: Pią 15:44, 04 Sie 2006    Temat postu:

No wreszcie mam internet i mogę sobie poprzeglądać forum.
Kilka zaległych fotek z 28.07:

5:33, UL980 W, B747 Malaysia, 9M-MPO
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

13:35, UL980 W, B777 Delta Airlines
[link widoczny dla zalogowanych]

17:25, UL980 W, B747 Thai, HS-TGW
[link widoczny dla zalogowanych]

Nieodłącznie w parze z Thai A330 Jet Airways, VT-JWD
[link widoczny dla zalogowanych]

17:41, UL980 W, B747 SQ, 9V-SPA
[link widoczny dla zalogowanych]

I kilka dalszych ujęć:
18:25, LETKI-BABKO, B747 Asiana Cargo
[link widoczny dla zalogowanych]

18:50, UL621 SE, A321 My Travel
[link widoczny dla zalogowanych]

19:20, UM984 SW, B737-700 GAMA Aviation Ltd., VP-BBW
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jubell




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPWA/EPSY

PostWysłany: Pią 16:22, 04 Sie 2006    Temat postu:

grztus napisał:
13:35, UL980 W, B777 Delta Airlines
[link widoczny dla zalogowanych]

chyba jednak 767 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:48, 04 Sie 2006    Temat postu:

Grzegorz, jak zwykle wyśmienite zdjęcia!
jubell napisał:
chyba jednak 767
Tak, ta delta to 763 N195DN niedawno przemalowana (niestety) z barw NOC na NNC.
Przed makijażem: [link widoczny dla zalogowanych]
Już po: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lotar




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalinówka k.Lublina

PostWysłany: Pią 17:55, 04 Sie 2006    Temat postu:

Grzechu nic dodać Smile Smile Smile
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tom634




Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPTO, UT727, UN133

PostWysłany: Pią 19:10, 04 Sie 2006    Temat postu:

FL350 napisał:
Grzegorz, jak zwykle wyśmienite zdjęcia!

Oooo, motywy lubią się powtarzać! Shocked

P.S. Chodzi o to, że ta wypowiedź jest jedną z najczęstszych wypowiedzi na forum VATSIM i odnosi się do rutyny, gdzie tam ludzie wrzucają zdjęcia z Flight Simulatora i z reguły są wyśmienite Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:07, 04 Sie 2006    Temat postu:

tom634 napisał:
ta wypowiedź jest jedną z najczęstszych wypowiedzi na forum VATSIM i odnosi się do rutyny, gdzie tam ludzie wrzucają zdjęcia z Flight Simulatora i z reguły są wyśmienite Wink
Rzeczywiście. Embarassed Ale, biorąc pod uwagę fakt, że tam ma to zwykle wydźwięk szydeczy, przyznam że tutaj tak się poukładało z czystego przypadku i właśnie mi to uświadomiłeś. Tym czasem zjęcia grzegorza są autentycznie fantastyczne!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WojtekLDZ
Gość






PostWysłany: Pią 22:42, 04 Sie 2006    Temat postu:

no pewnie ze 767 jaki tam 777. grzesiu no wiesz co wstydzilbys sie Razz

joke
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lotar




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalinówka k.Lublina

PostWysłany: Sob 8:50, 05 Sie 2006    Temat postu:

Cześć, nareszcie trochę czystego nieba Very Happy
8:36 UL980 E Delta

pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grztus
Administrator



Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom/Warszawa

PostWysłany: Sob 23:24, 05 Sie 2006    Temat postu:

Jedna z dzisiejszych fotek z AWAC 2006 w Radomiu: 18:11, Thai na UL980
Fotka zrobiona EOS-em 350D + Sigma @300mm
[link widoczny dla zalogowanych]

Podobnych mijanek było bardzo dużo, nawet potrójna, ale niestety byłem zajęty filmowaniem sędziowskim i nie mogłem w czasie lotów robić zdjęć, to jedno się udało w przerwie trzasnąć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skuter




Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Nie 15:02, 06 Sie 2006    Temat postu:

Człowiek wrócił z wakacji i tyyyle postów Very Happy
Potem powrzucam fotki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skuter




Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Nie 19:23, 06 Sie 2006    Temat postu:

DAje pokolei jak leci.
Jeśli znajdzie się szaleniec do identyfikacji nie wnosze sprzeciwu Twisted Evil



































[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WojtekLDZ
Gość






PostWysłany: Nie 20:32, 06 Sie 2006    Temat postu:

witam
ten helikopter i pare innych samolotow nie bardzo pasuje do "samolotow pasazerskich nad polska", polecam jakas segregacje a nie wrzucac po kolei jak leci Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WojtekLDZ
Gość






PostWysłany: Nie 20:49, 06 Sie 2006    Temat postu:

dzisiejszy dzien w lodzi zapowiadal sie nieciekawie ze wzgledu na opady deszczu i spore zachmurzenie
jednak okolo godz. 13 30 udalo mi sie sfocic moim nowym sprzetem (jak narazie sie ucze - kodak z740 oginskowa 380 mm) taka oto maszynke :



Leciał mniej wiecej na zachód , raczej airbus, jet air? za nuim cos jeszcze leciało ale to tylko slyszalem, bo chmury przyszly

pozdr

EDIT
obrobilem foto w zwiazku z tym ze bedzie teraz lepiej widac moze to pomoze w rozpoznaniu


Ostatnio zmieniony przez WojtekLDZ dnia Nie 22:45, 06 Sie 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin76




Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/half-way ADOKI-LUXAR

PostWysłany: Nie 21:08, 06 Sie 2006    Temat postu:

Skuter napisał:
DAje pokolei jak leci.
Jeśli znajdzie się szaleniec do identyfikacji nie wnosze sprzeciwu Twisted Evil









1.B757-200 Monarch Airlines
2.A319 Germanwings
3.MD-83 Aviajet ??

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukasz Kaluski




Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NDB PNO ILS 33

PostWysłany: Nie 21:33, 06 Sie 2006    Temat postu:

Zdjecia zrobione z Kodaka DX7590 + Telekonwerter 1.7 (Olympus) jakość nieza dobra ale da się oglądać Smile


































Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WojtekLDZ
Gość






PostWysłany: Nie 22:11, 06 Sie 2006    Temat postu:

to jak nikt nie rozpozna samolotu z mojego zdjecia ? pierwszy raz go tu widzialem i wogole nie mam pojecia co to licze na wasza pomoc
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Nie 22:21, 06 Sie 2006    Temat postu:

Witam

WojtekLDZ napisał:
to jak nikt nie rozpozna samolotu z mojego zdjecia ? pierwszy raz go tu widzialem i wogole nie mam pojecia co to licze na wasza pomoc


Wojtku A340 Lufthansa Smile
LukasK ładne zdjęcia Wink

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WojtekLDZ
Gość






PostWysłany: Nie 22:28, 06 Sie 2006    Temat postu:

no tak malowanie sie zgadza na 100% na luftanse tylko jest jeszcze kwestia smugi ktura jest bardziej podobna do smugi b747 no i wogole sylwetka nie pasuje chyba (np. silniki) kurde nie mam pojecia co to jest moze to w sumie dżambo lufki, no ale ja juz nie wiem sam pomozcie Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Nie 22:33, 06 Sie 2006    Temat postu:

A to nie jakis Iłek jest? Zdecydowanie za pękaty jest na 340kę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Soko




Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

PostWysłany: Nie 22:35, 06 Sie 2006    Temat postu:

Ostatatnio marnie z dobra pogoda Sad ... dzisiaj mialem okazje byc w Krakowie i udało mi sie złapac te dwie maszytny.. bylem uzbrojony tylko w zoom 4x ...
06.08.2006r.
12:10 b737-700 Sky Europe

12:18
i chyba lufka Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Nie 22:57, 06 Sie 2006    Temat postu:

WojtekLDZ napisał:
dzisiejszy dzien w lodzi zapowiadal sie nieciekawie ze wzgledu na opady deszczu i spore zachmurzenie
jednak okolo godz. 13 30 udalo mi sie sfocic moim nowym sprzetem (jak narazie sie ucze - kodak z740 oginskowa 380 mm) taka oto maszynke :



Leciał mniej wiecej na zachód , raczej airbus, jet air? za nuim cos jeszcze leciało ale to tylko slyszalem, bo chmury przyszly

pozdr

EDIT
obrobilem foto w zwiazku z tym ze bedzie teraz lepiej widac moze to pomoze w rozpoznaniu


Po burzliwej dyskusji z Pawłem z Bełżyc, w której pojawiały się naprawdę dziwne wątki Wink Doszedłem do wniosku że to LH na 747-430 z silnikami GE (one własnie mnie zmyliły, jakieś takie pękate są na tym zdjęciu).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grztus
Administrator



Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom/Warszawa

PostWysłany: Nie 23:24, 06 Sie 2006    Temat postu:

Kilka fotek zrobionych ze stanowiska sędziowskiego AWAC w Radomiu. Sorki za jakość, większość na ISO800 chyba poszła niechcący...

14:35, coś koło UL621 NW, A340 Royal Jordanian
[link widoczny dla zalogowanych]

14:38, UL980 W, B757 Turkmenistan
[link widoczny dla zalogowanych]

17:16, UL980 W, B747 Thai, HS-TGY
[link widoczny dla zalogowanych]

17:23 i 17:43, UL980 W, A340 Jet Airways
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grztus dnia Nie 23:45, 06 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin76




Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/half-way ADOKI-LUXAR

PostWysłany: Nie 23:41, 06 Sie 2006    Temat postu:

Soko napisał:
12:18
i chyba lufka Question


Jak na moje oko to Avro RJ85 Lufthansy , zapewne na trasie MUC-KRK.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skuter




Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Pon 6:22, 07 Sie 2006    Temat postu:

WojtekLDZ napisał:
witam
ten helikopter i pare innych samolotow nie bardzo pasuje do "samolotow pasazerskich nad polska", polecam jakas segregacje a nie wrzucac po kolei jak leci Very Happy


Hehe Wiele różnych rzeczy sie tutaj wrzucało Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WojtekLDZ
Gość






PostWysłany: Pon 8:17, 07 Sie 2006    Temat postu:

Kshyhoo napisał:

Po burzliwej dyskusji z Pawłem z Bełżyc, w której pojawiały się naprawdę dziwne wątki Wink Doszedłem do wniosku że to LH na 747-430 z silnikami GE (one własnie mnie zmyliły, jakieś takie pękate są na tym zdjęciu).


to napewno nie jest 747-400 wystarczy spojrzec na ksztalt skrzydel brak wingletow i rozmieszczenie skrzydel na kadlubie kshyhoo polecam dokladniej przyjrzec sie tym samolotom

co to moze byc zatem ? Sad
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darek Rz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 8:51, 07 Sie 2006    Temat postu:

Witam

Dzisiaj obserwowałem od 4.30 . Niestety totalna kicha . Przez 1.5 godziny widziałem tylko kilka maszyn na UL980 . 777 Singapore , 747 THAI , A340 JET AIRWAYS i 747 Emirates na UM860 . Wszystko leciało bez smug niestety .

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grim Jester




Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skądinąd Ostrowiec Świętokrzyski

PostWysłany: Pon 8:56, 07 Sie 2006    Temat postu:

WojtekLDZ napisał:
Kshyhoo napisał:

Po burzliwej dyskusji z Pawłem z Bełżyc, w której pojawiały się naprawdę dziwne wątki Wink Doszedłem do wniosku że to LH na 747-430 z silnikami GE (one własnie mnie zmyliły, jakieś takie pękate są na tym zdjęciu).


to napewno nie jest 747-400 wystarczy spojrzec na ksztalt skrzydel brak wingletow i rozmieszczenie skrzydel na kadlubie kshyhoo polecam dokladniej przyjrzec sie tym samolotom

co to moze byc zatem ? Sad


Mam pytanko - oglądałeś czymkolwiek ten samolot czy ograniczyłeś się do zrobienia mu fotki? Bo na mój gust to on ma winglety jak na A340 Lufthansy przystało - ich zarys na Twojej fotce też widać. Zdjęcie jest trochę mylące bo ciut nieostre i sprawia wrażenie, że maszynę złapałeś "bardziej w zenicie" niż faktycznie miało to miejsce, ale wszystko pasuje na A340 LH, także kierunek lotu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:04, 07 Sie 2006    Temat postu:

A dla tych, którzy chcą porównać to zdjęcie z 747-430 Lufthansy przygotowałem mały montaż porównawczy. Powyżej samolot z zagadkowego zdjęcia ( Wink ) a pod nim w podobnej skali stuprocentowa Lufthansa. Voila!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WojtekLDZ
Gość






PostWysłany: Pon 9:09, 07 Sie 2006    Temat postu:

niestety go nieogladalem przez lunete bo nie bylo by czasu bo zaraz wlecial w kolejna chmure. ale fotke zrobilem jak byl prawie w zenicie bo tak mialem czyste niebo.
a zobaczcie na smuge .. jest taka inna jakas , nie hjest to awro przypadkiem ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Pon 9:38, 07 Sie 2006    Temat postu:

Witam

FL350 napisał:
A dla tych, którzy chcą porównać to zdjęcie z 747-430 Lufthansy przygotowałem mały montaż porównawczy. Powyżej samolot z zagadkowego zdjęcia ( Wink ) a pod nim w podobnej skali stuprocentowa Lufthansa. Voila!


Na 747 to nie wygląda. Więc ... Airbus... ?

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Pon 9:54, 07 Sie 2006    Temat postu:

Tylko jaki? na -300 ma wg. mnie zdecydowanie za duże silniki... A na -600 jest za krótki. -500 Lufa nie ma... czyli co?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WojtekLDZ
Gość






PostWysłany: Pon 10:06, 07 Sie 2006    Temat postu:

skoro to nie boeing, airbus, toto to musi byc avro. Sprawdzilem na a.net i lufa ma takie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Pon 10:08, 07 Sie 2006    Temat postu:

Witam

Ten samolot nie jest w zenicie tylko pod kątek małym, ale jednak kątem i dlatego te silniki zdają się być grubsze. 747 to na bank nie jest, wystarczy zobaczyć na skrzydła.

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 10:09, 07 Sie 2006    Temat postu:

Kshyhoo napisał:
Tylko jaki? na -300 ma wg. mnie zdecydowanie za duże silniki... A na -600 jest za krótki. -500 Lufa nie ma... czyli co?


Też mi się tak wydaje. Takie pękate silniki mają tylko A340-500 i A340-600. Zostaje więc tylko A340-600 (przyjmując, że to jest Lufthansa), ale jak dla mnie ten na zdjęciu wydaje się trochę za krótki jak na -600 Rolling Eyes .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:15, 07 Sie 2006    Temat postu:

Tu macie, drodzy przyjaciele, porównanie naszego UFO z A340-300 (nie LH, ale chodzi nam o kształt i proporcje).

Przyznam szczerze, że pierwsza moja myśl gdy zobaczyłem to zdjęcie brzmiała "O, komuś znowu udało się pstryknąć Iła 96. Potem jednak spojrzałem i pomyślałem "Hmm, bardziej może jednak Rusłan, pewnie ten będący własnością szejka Zayeda". Proporcje i rozmieszczenie silników nieodzownie kojarzą mi się z manierą sowiecką. Ale ubarwienie spodniej części kadłuba rzeczywiście łudząco przypomina Lufthansę i to w 100%. Grubość silników, o wiele za dużą na wersję 3XX Airbusa A340, a także proporcje, dałoby się wytłumaczyć być może poruszeniem aparatu oraz faktem że, na moje oko, samolot jest lekko przechylony w osi podłużnej prawdopodobnie wykonując lekki skręt w lewo. Dlatego ostatecznie, choć bez przekonania (jak ja tego nie lubię) skłaniam się, podobnie jak Jester, do teorii że to A340-300 Lufthansy choć, podkreślam, niezbyt się na tej fotce przypomina.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Pon 10:31, 07 Sie 2006    Temat postu:

I własnie takie samo odczucie mi towarzyszy od kiedy tą fotkę ujrzałem Smile Mi to wygląda na 340-300 z silnikami od -500 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 10:34, 07 Sie 2006    Temat postu:

FL350 napisał:



Porównajcie sobie kształt końcówki kadłuba na obu zdjęciach. Na górnym jest ładnie zaokrąglony, a na dolnym (A340-300) jest ostry. Teraz wydaje mi się, że nie jest to A340.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:38, 07 Sie 2006    Temat postu:

barfi napisał:
Porównajcie sobie kształt końcówki kadłuba na obu zdjęciach. Na górnym jest ładnie zaokrąglony, a na dolnym (A340-300) jest ostry. Teraz wydaje mi się, że nie jest to A340.
Ale to akurat, podobnie jak inne dysproporcje (silniki, statecznik poziomy, czy generalnie grubość kadłuba) można wytłumaczyć wspomnianym wcześniej poruszeniem aparatu (lub ewentualnie zbyt długim czasem naświetlania, na jedno zresztą w tym wypadku wychodzi). Poruszenie spowodowało wszystkie wymienione dysproporcje. Jeśli odchudzimy to UFO wyjdzie, mniej więcej, A343.
Wiem, że to mało przekonujące, ale nie mam lepszej teorii. Malowanie spodniej części kadłuba sprawiło, że zrezygnowałem z pierwotnej teorii, że to produkty myśli wschodniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Pon 10:43, 07 Sie 2006    Temat postu:

Witam

Wojtek najlepiej daj fotkę w oryginale bez przeróbek. Może podczas obrabiania mogła się nieco zdeformować Laughing
p.s Avro nie naleza do LH tylko do LH CityLine i maja biały brzuszek
Idea
Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PawelB dnia Pon 11:02, 07 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 10:58, 07 Sie 2006    Temat postu:

FL350 napisał:
Ale to akurat, podobnie jak inne dysproporcje (silniki, statecznik poziomy, czy generalnie grubość kadłuba) można wytłumaczyć wspomnianym wcześniej poruszeniem aparatu (lub ewentualnie zbyt długim czasem naświetlania, na jedno zresztą w tym wypadku wychodzi). Poruszenie spowodowało wszystkie wymienione dysproporcje. Jeśli odchudzimy to UFO wyjdzie, mniej więcej, A343.
Wiem, że to mało przekonujące, ale nie mam lepszej teorii. Malowanie spodniej części kadłuba sprawiło, że zrezygnowałem z pierwotnej teorii, że to produkty myśli wschodniej.


Wszystko jest możliwe Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grim Jester




Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skądinąd Ostrowiec Świętokrzyski

PostWysłany: Pon 11:07, 07 Sie 2006    Temat postu:

FL350 napisał:
barfi napisał:
Porównajcie sobie kształt końcówki kadłuba na obu zdjęciach. Na górnym jest ładnie zaokrąglony, a na dolnym (A340-300) jest ostry. Teraz wydaje mi się, że nie jest to A340.
Ale to akurat, podobnie jak inne dysproporcje (silniki, statecznik poziomy, czy generalnie grubość kadłuba) można wytłumaczyć wspomnianym wcześniej poruszeniem aparatu (lub ewentualnie zbyt długim czasem naświetlania, na jedno zresztą w tym wypadku wychodzi). Poruszenie spowodowało wszystkie wymienione dysproporcje. Jeśli odchudzimy to UFO wyjdzie, mniej więcej, A343.
Wiem, że to mało przekonujące, ale nie mam lepszej teorii. Malowanie spodniej części kadłuba sprawiło, że zrezygnowałem z pierwotnej teorii, że to produkty myśli wschodniej.


Fotka jest zdeformowana w jakiś dziwny sposób i stąd całe zamieszanie, ale profilaktycznie żeby nie palnąć głupoty zanim napisałem że to A340 porządnie pooglądałem fotki na a.net. Czterosilnikowców nie jest dużo - nie ma innego wyjścia i to musi być Airbus, malowanie wątpliwości też nie przedstawia. Co nie zmienia faktu, że nie ma to jak dobra zagwostka o poranku Smile
U mnie dziś sporo chmur, choć może w jakiejś luce coś trafię. Wczesnym rankiem nad moją wiochą odbywały się pokazy w wykonaniu parki MiGów 29. Piękności Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Pon 11:18, 07 Sie 2006    Temat postu:

WojtekLDZ napisał:
tylko jest jeszcze kwestia smugi ktura jest bardziej podobna do smugi b747 no i wogole sylwetka nie pasuje chyba (np. silniki)


Nie wiem jakie są umiejętności Wojtka w rozpoznawaniu smug (z całym szacunkiem), ale to jest kolejny argument wtrącający dużą porcję wątpliwości. Smuga A340 jest tak charakterystyczna, że nie mozna jej pomylic z niczym innym. Dlatego też Wojtka wątpliwości (jeżeli słuszne) w tej materii nie dają mi spokoju... Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:17, 07 Sie 2006    Temat postu:

Kshyhoo napisał:
Nie wiem jakie są umiejętności Wojtka w rozpoznawaniu smug (z całym szacunkiem), ale to jest kolejny argument wtrącający dużą porcję wątpliwości. Smuga A340 jest tak charakterystyczna, że nie mozna jej pomylic z niczym innym.
Byłbym ostrożny z podobną teorią. Moje doświadczenie (oczywście każdy ma inne) uczy, że pozostawiane za silnikami smugi kondensacyjne nie mogą być czynnikiem decydującym o rozpoznaniu samolotu. Owszem, mogą to rozpoznanie wspomóc, jeśli już dokona się eliminacji zasadniczej i porównujemy jakieś dwa wątpliwe typy maszyn. Ale i wtedy smugi mogą nas zwieść (zdarzało mi się nie raz). Tym bardziej, że zależą nie tylko od modelu samolotu, ale także od typu silników i oczywiście warunków meteorologicznych (wysokości, temperatury, ciśnienia, siły i kierunku wiatru, poziomu jąder kondensacji, wilgotności powietrza, itp).

Aby zilustrować to o czym piszę, proponuję wszystkim małą zabawę. W końcu, jak to mawia Jester, "nie ma to jak dobra zagwostka o poranku" (ale popołudnia chyba też to dotyczy, Ernie?).
Fotokompilacja poniżej przedstawia osiem różnych maszyn (z kilkunastu latających jeszcze typów odrzutowych czterosilnikowców) i ich smugi. Same maszyny zasłoniłem numerkami. Spróbujcie je rozpoznać jak najdokładniej i przyporządkować do numerków (a może będzie to Twój Szczęśliwy Numerek?). Mr. Green

Rozwiązanie tego spotterskiego quizu podam dziś około godziny 22:00. (tak, aby wieczorowcy też mieli szansę). Miłej zabawy!

Ten kto poda najwięcej trafnych odpowiedzi, zostanie ogłoszony "MegaSpotterem"! Wink

P.S. Aby było sprawiedliwie, proszę o uczciwość, czyli opieranie się na własnym domniemaniu, bez poszukiwania źródeł moich smug w Internecie. Z góry dziękuję.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FL350 dnia Pon 14:22, 07 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Pon 14:22, 07 Sie 2006    Temat postu:

Witam

Można odpowiedzi przesłać do Ciebie na Priva ? Smile

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:25, 07 Sie 2006    Temat postu:

Pawelbelzyce napisał:
Można odpowiedzi przesłać do Ciebie na Priva ? Smile
Właśnie się, Paweł, zastanawiałem jak będzie najlepiej. Czy na Priva, czy tu publicznie. Sam nie wiem. Jak uważacie?
Z jednej strony publiczne odpowiedzi mogą rozbudzić ciekawą i rozwojową dla nas wszystkich polemikę. Z drugiej strony, niektórzy mogą ulec sugestii i zmienić własne (być może trafne) zdanie. Hmm. Nie wiem....
Na Priva tak czy tak można. Zapraszam. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grim Jester




Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skądinąd Ostrowiec Świętokrzyski

PostWysłany: Pon 14:52, 07 Sie 2006    Temat postu:

No to faktycznie mamy popołudniową zagwostkę Very Happy
A co do identyfikowania samolotów po smugach - jedyny 100-procentowy typ to Mrija, z całą resztą jest już gorzej. B747 z reguły ma bardzo charakterystyczny kształt smugi ale czasem zdarzają się wyjątki, poza tym z kształtu smugi o ile mi wiadomo bardzo trudno rozpoznać linię lotniczą, dlatego lepiej patrzeć na samolot Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukasz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzyżowice>UL984,UM984,UN744

PostWysłany: Pon 15:01, 07 Sie 2006    Temat postu:

Grim Jester napisał:
No to faktycznie mamy popołudniową zagwostkę Very Happy
A co do identyfikowania samolotów po smugach - jedyny 100-procentowy typ to Mrija

... Jesli pozwolisz, to dorzuce też B-52 Wink
A zagadeczka całkiem relaksująca...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:05, 07 Sie 2006    Temat postu:

Grim Jester napisał:
No to faktycznie mamy popołudniową zagwostkę

Łukasz napisał:
A zagadeczka całkiem relaksująca...

Panowie! Zachęcam do wysyłania waszych typów.
Obiecuję, że nie ujawnię kto co napisał, tylko podam wieczorem prawidłowe odpowiedzi i zwycięzcę quizu.
Wysyłajcie Swoje Szczęśliwe Numerki! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Pon 15:12, 07 Sie 2006    Temat postu:

Witam

14:47 skrót USTIL-MARIA LO768 ODS-WAW E70/E75



Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grim Jester




Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skądinąd Ostrowiec Świętokrzyski

PostWysłany: Pon 15:33, 07 Sie 2006    Temat postu:

Łukasz napisał:
... Jesli pozwolisz, to dorzuce też B-52 Wink


Pewnie, że pozwolę Smile Aczkolwiek mam pewne obiekcje:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Fotek smug nie znalazłem (słabo szukałem Wink ) ale na załączonych powyżej wyraźnie widać poczwórne smugi dymu z dysz silników, zakładam więc że smugi kondensacyjne też są poczwórne - na pewno trochę inne niż maszyn czterosilnikowych ale czy na pewno na tyle charakterystyczne by patrząc na nie mieć całkowitą pewność, że to BUFF tego nie wiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lotar




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalinówka k.Lublina

PostWysłany: Pon 18:12, 07 Sie 2006    Temat postu:

Witajcie, dzisiaj z rana udało mi się złapać oczywiście na UL980 E
o 6:41 - co to za linia ?


cześć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Pon 18:17, 07 Sie 2006    Temat postu:

SAAB linii DirectFly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grim Jester




Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skądinąd Ostrowiec Świętokrzyski

PostWysłany: Pon 19:27, 07 Sie 2006    Temat postu:

WojtekLDZ napisał:
to co nic juz nie wymyslicie? nadal nie wiem co lecialo a wy n... w jakies glupie zabawy , ma ktos jakis pomysl jeszcze?


A co tu dalej wymyślać? Dostałeś odpowiedź - A340 Lufthansy. Jeśli nadal nie wiesz to masz cały internet do dyspozycji - szukaj do woli, nikt na forum nie ma obowiązku rozpracowywać Twoich samolotów, choć wypowiedzi dotyczące tej maszyny służyły temu by Ci pomóc. Głupie zabawy to o ile mi wiadomo wrzucanie niewypałów do ogniska ale jakoś nie zauważyłem by ktokolwiek z forumowiczów coś o tym wspominał. Jeśli masz ochotę na pyskówki to polecam to drugie forum, tam znajdziesz co najmniej dwóch rozmówców.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltoro3




Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Pon 19:36, 07 Sie 2006    Temat postu:

WojtekLDZ napisał:
dzisiejszy dzien w lodzi zapowiadal sie nieciekawie ze wzgledu na opady deszczu i spore zachmurzenie
jednak okolo godz. 13 30 udalo mi sie sfocic moim nowym sprzetem (jak narazie sie ucze - kodak z740 oginskowa 380 mm) taka oto maszynke :



Leciał mniej wiecej na zachód , raczej airbus, jet air? za nuim cos jeszcze leciało ale to tylko slyszalem, bo chmury przyszly

pozdr

EDIT
obrobilem foto w zwiazku z tym ze bedzie teraz lepiej widac moze to pomoze w rozpoznaniu


Witam,
Jakby odpiąć silniki, to mi to przypomina sylwetką A321. A może to A321 z dodatkowymi silnikami Question Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AceKarol
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 19:53, 07 Sie 2006    Temat postu:

No to się pan WojtekLDZ popisał, posty jak i użytkownika usunołem nie było sensu czytać takich głupot i obelg...

Pzdr,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lotar




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalinówka k.Lublina

PostWysłany: Pon 19:53, 07 Sie 2006    Temat postu:

Dzięki Kshyhoo Smile , wiele razy mi umykał, ale w końcu wiem co mi buczało nad gową.
A co do Twojej wypowiedzi Wojtku, no cóż zaskoczyłeś mnie swoim "niewybrednym" językiem. Właśnie w takich sytuacjach poznaje się człowieka i nie dziw się wypowiedzi Grim Jester-a, między innymi ja dlatego przeszedłem z tamtego forum i do tej pory się nie zawidłem. W najmniejszym stopniu nie czuję się frajerem, a co do profesjonalizmu jest to Twoje subiektywne odczucie. Jeżeli chcesz jak to napisałeś s.....ać z tego forum to życzę Ci duża sukcesów " po drugiej stronie" - pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majon




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Podlaski - UM984, UN191, UL999, UM977.

PostWysłany: Pon 20:45, 07 Sie 2006    Temat postu:

Lotar napisał:
Dzięki Kshyhoo Smile , wiele razy mi umykał, ale w końcu wiem co mi buczało nad gową.
A co do Twojej wypowiedzi Wojtku, no cóż zaskoczyłeś mnie swoim "niewybrednym" językiem. Właśnie w takich sytuacjach poznaje się człowieka i nie dziw się wypowiedzi Grim Jester-a, między innymi ja dlatego przeszedłem z tamtego forum i do tej pory się nie zawidłem. W najmniejszym stopniu nie czuję się frajerem, a co do profesjonalizmu jest to Twoje subiektywne odczucie. Jeżeli chcesz jak to napisałeś s.....ać z tego forum to życzę Ci duża sukcesów " po drugiej stronie" - pozdrawiam


Witam.
Dobrze, że nie kazał nam na siebie pracować Laughing
Wybaczcie za ten mały O.T.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DAN




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RADZYŃ PODLASKI UM984 UL999 UN191 UM857

PostWysłany: Pon 20:50, 07 Sie 2006    Temat postu:

Dobrze załatwiona sprawa.Dobrze ze tacy ludzie sie rodza anie ich sadza bo po żniwach co to by było.Zawsze mozna delikatniej sie spytac.Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:03, 07 Sie 2006    Temat postu:

Lotar napisał:
życzę Ci duża sukcesów " po drugiej stronie"
Tam też mam (jeszcze) konto i z tego co widzę, już kolega WojtekLDZ zdążył się zapisać. Ale dziś generalnie obfity dzień jest bo przy okazji zauważyłem, że (i tam i tu) zapisał się nowy użytkownik niedawno dozgonnie zbanowany z innych for (oni chyba tak wędrują w poszukiwaniu pożywki; zresztą niebawem spodziewam się jeszcze jednego). Oczywiście nie mogę podać publicznie jego danych, bo byłoby to nie fair. W końcu... może będzie grzeczny. Wink
Oby więc jak najdłużej panowała nam sielska atmosferka.

Pora zamknąć temat i wrócić do sierpniowego spottowania.

Przy okazji, zachęcam wszystkich którzy jeszcze tego nie zrobili, aby spróbowali szczęścia w konkursowym rozpoznawaniu samolotów po smugach. Za godzinę zamykam zbieranie głosów na PW (nie mylić z Pratt&Whitney). Warto się zabawić i połączyć przyjemne z pozytecznym! Smile

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

22:30
Ok, przepraszam za opóźnienie, ale myślałem że może jeszcze ktoś zgłosi swoje typy, więc czekałem. Z racji małego zainteresowania moim quizem czas go zamknąć.

Nikt nie otrzymał tytułu MegaSpottera, bo na czterech uczestników trzej mieli identyczne wyniki. Zatem nagroda, czyli najnowszy numer "Airliner World" (jeszcze pachnie angielskim drukiem) nie będzie miała nowego Pana. Wink


Gratuluję wszystkim którzy wzięli udział w konkursie. Jestem pod wrażeniem waszej wiedzy. Tym bardziej że, jak napisałem wyżej, rozpoznanie samolotu po smudze graniczy moim zdaniem z cudem.

Oto rozwiązanie zagadki:
1. Boeing 707 (Sentry)
2. Boeing 747-400 (wszyscy zgadli!) Smile
3. Airbus A340-300
4. Lockheed C-5 Galaxy
5. Boeing C-17 Globemaster
6. Antonov An-124 Rusłan
7. Airbus A340-600
8. Airbus A340-500

Spokojnych snów, dobranoc!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8.08.06.
Jeszcze poranne uzupełnienie.
Oczywiście zdjęcia te prezentowały tylko część czterosilnikowców.
Skoro przy tej okazji podsumowaliśmy sobe wiadomości, wstyd że nie wymieniłem reszty. Nadrabiam więc z rana.
Otóż na zdjęciach nie pojawiły się:
- Iliuszyn 62
- Iliuszyn 76
- Iliuszyn 86
- Iliuszyn 96
- VC-10
- DC-8
- BAe-146/Avro RJ - tu ciekawostka: nie znalazłem w sieci żadnych zdjęć pokazujących występowanie zasilnikowych smug kondensacyjnych w tym samolocie!
A przejrzałem ich w tym celu kilka tysięcy. To uzmysłowiło mi fakt, że ja też nie widziałem nigdy smug za Avro...

P.S. Jeśli o czymś zapomniałem, dopisujcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Wto 9:29, 08 Sie 2006    Temat postu:

Witam

Ernesto ten były użytkownik to osoba z tego "układu" Wink Fotkę spreparowano w taki sposób aby nie można było rozpoznać. Chamstwa u nas nie ma i nie będzie Exclamation

FL350 czyli szykuj kolejną zagadkę Very Happy Razz

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:57, 08 Sie 2006    Temat postu:

Pawelbelzyce napisał:
Fotkę spreparowano
A ja, głupi, cały dzień straciłem w związku z nią, chcąc pomóc i pragnąc żebyśmy wszyscy czegoś znowu się nauczyli. Mad
Pawelbelzyce napisał:
FL350szykuj kolejną zagadkę
Nie znasz dnia ani godziny... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darek Rz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 10:07, 08 Sie 2006    Temat postu:

Witam

No to dla wszystkich państwa dla rozluźnienia atmosfery fotka z przed chwili .
Jest kiepska ,ale w tych godzinach u mnie jest bardzo cieźko coś sfocić .Poza tym ten KLM momentami był cały w kuli kondensacyjnej która pokrywała go od "noska" do tyłeczka . Moze Pawłowi wyjdzie lepsza fotka.


pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darek Rz dnia Wto 10:10, 08 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukasz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzyżowice>UL984,UM984,UN744

PostWysłany: Wto 10:10, 08 Sie 2006    Temat postu:

FL350 napisał:
Ale dziś generalnie obfity dzień jest bo przy okazji zauważyłem, że (i tam i tu) zapisał się nowy użytkownik niedawno dozgonnie zbanowany z innych for (oni chyba tak wędrują w poszukiwaniu pożywki; zresztą niebawem spodziewam się jeszcze jednego). Oczywiście nie mogę podać publicznie jego danych, bo byłoby to nie fair. W końcu... może będzie grzeczny. Wink
Oby więc jak najdłużej panowała nam sielska atmosferka.

Chyba wiem kogo masz na mysli Wink Fakt faktem ze na forum Vatsim wiekszosc ludzi załatwia sprawy w ten sposób... Tam to dopiero atmosfera jest Wink
A co do tego pana WojtekLDZ, to rece i nogi opadają... Czego to ludzie jeszcze nie wymysla zeby choc troche o sobie przypomniec Rolling Eyes

FL350 - Miało być 8 różnych maszyn, tymczasem A340 pojawił sie 3 razy, fakt ze w roznych wersjach ale sorki, tego to juz nie sposób odroznic Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lotar




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalinówka k.Lublina

PostWysłany: Wto 10:32, 08 Sie 2006    Temat postu:

Darku, "nie jest taka zła" Confused - przyjemnie popatrzeć, bo ostatni coś cienko z fotkami przez tą pogodę. Jak grzało było źle i jak pada też źle. Trudno nam dogodzić Laughing
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum przeniesione na www.rnavspotters.pl/forum Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin